خدمات پس از فروش

دستگاه های خود را با خدمات طرح ریزی شده همیشه به روز، با کیفیت و آماده به کار نگهدارید تا با این کار خرابی های قابل پیش بینی را کنترل و اختلال در عملکرد و راندمان دستگاهها را به حداقل برسانید.
1. ارتقا محصول
شما را قادر می سازد در آینده بمانید
دستگاه ها لازم است همیشه در بالاترین راندمان عملکردی خود و مجهز به جدید ترین تکنولوژی باشند تا ضمن حفظ ایمنی بیمار، حس خوب کاربری آسان را برای مشتریان فراهم نمایند در این خصوص شرکت صاایران اقدام به بروزرسانی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاههای خود نموده است

2. محافظت (بازدید دوره ای)
از سرمایه گذاری خود محافظت می کنید
شما یک محصول شناخته شده خریداری کرده اید و اکنون انتظار دارید که خطر خرابی سیستم و هزینه نگهداشت آن نسبت به هزینه مالکیت محصول متعادل باشد.
شما نیازمند تمرکز بر روی مراقبت و ایمنی بیماران خود هستید . دغدغه شما نباید تامین متخصص جهت تعمیرات و یا تامین قطعات با کیفیت و مقرون به صرف باشد . این تعهد و وظیفه ما نسبت به مشتریانمان است

3. خدمات مشترک
پایه و اساس یک همکاری قابل اعتماد است
این شرکت به جهت بالابردن سطح دانش و کنترل هزینه های بیمارستانها نسبت به آموزش نیروهای متخصص در آن بیمارستان به جهت همکاری در بحث خدمات رسانی همکاری نموده و با این کار صاایران خدمات مقرون به صرفه را به مشتریان هدیه میدهد.

4. قرارداد خدمات
خدمات متناسب با نیاز شما
شما یک محصول پیشرفته و با ارزش خریداری کرده اید و اکنون نیاز دارید که شرکت صاایران تمام نیازهای خدماتی مرتبط با آن را فراهم نماید . شما با در نظر گرفتن هزینه ناشی از عدم کسب درآمد و یا خدمت رسانی به بیماران خود در زمان خرابی دستگاهتان و مقایسه آن با هزینه های که برای یک قراداد خدمات با شرکت صاایران با شرط دریافت سریع ترین زمان خدمات دهی و تعرفه مناسب خدمات به اهمیت این مطلب آگاهی خواهید یافت.
لطفا برای ثبت درخواست خود فرم زیر را تکمیل فرمائید.

درخواست خدمات پس از فروش

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY

پرسشنامه سنجش میزان رضایت از کیفیت خدمات ارائه شده

  • راهنما (1= خیلی ضعیف، 2= ضعیف، 3= متوسط، 4= خوب، 5= خیلی خوب )
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
فهرست