درباره ما

صنعت تجهیزات پزشکی صاایران پیشتاز در طراحی و تولید تجهیزات پزشکی پیشرفته، آزمایشگاهی و انواع ایمپلنت های ستون فقرات، ارائه دهنده ی راهکارهای طراحی و پیاده سازی سامانه های هوشمند بیمارستانی، تله مدیسین، کالیبراسیون تجهیزات پزشکی و…

6 (1)
6

صاایران هر روز بهتر از دیروز ✓

صنعت تجهیزات پزشکی صاایران فعالیت خود را در زمینه‌ی طراحی و تولید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی پیشرفته از سال 1380 آغاز کرده است.

در حال حاضر محصولات پزشکی متعددی توسط محققان و دانش پژوهان جوان این صنعت طراحی و تولید شده است که علاوه بر تأمین نیازمندی های مراکز درمانی داخل کشور، به سایر کشورها نیز صادر می گردد.
طراحی و تولید محصولات جدید و متنوع، همگام با تکنولوژی روز، همواره از راهبرد های اصلی ما بوده است.
یکی از مزیت های مجموعه ما، بهره برداری از گروه تحقیق و توسعه قوی و پویاست. در این شرکت همواره تحقیق و پژوهش موتور متحرک تولید محصولات جدید و متنوع بوده است و تجربه موفق در طراحی و تولید سیستم‌های با تکنولوژی پیشرفته، حاصل سالها تحقیقات هدفمند و برنامه ریزی شده می‌باشد.
در طول سال‌های اخیر با سرمایه گذاری های انجام شده برروی تحقیقات، یکی از بزرگترین و موفق ترین هسته‌های تحقیقاتی در حوزه‌ی طراحی و تولید تجهیزات پزشکی کشور با منابع انسانی قوی شکل گرفته است.

تولید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با تکنولوژی پیشرفته از جمله مانیتور علائم حیاتی قلب، تله مانیتورینگ، تله مدیسین، مانیتورینگ امواج مغزی، ساکشن پزشکی و میکروسکوپ‌های بیولوژیکی پیشرفته، خود دلیلی بر این مدعاست.
جهش در کیفیت محصولات و برآورده سازی نیازهای مشتریان را با پیاده سازی سیستم های کیفیت و استانداردهای زیرمجموعه CE-Marking تجربه کرده ایم. یکی از مهمترین استراتژی های ما، پیاده سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت در جهت ارتقاء رضایتمندی مشتریان است. استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 و ISO 13485 یکی از بزرگترین عوامل پیشرفت ما در پاسخگویی به خواسته‌های مشتریان بوده است.
به اعتقاد ما تولید ، شروع یک حرکت است، برآوردن نیازهای مشتری و توسعه و ارتقاء کیفیت محصولات، وظیفه ماست. باور داریم که استاندارد، حداقل ملزومات را تدوین می‌کند و برای کسب رضایت مشتری باید فراتر از استاندارد عمل کنیم. در همین راستا می کوشیم محصولاتی با کیفیت برتر تولید کنیم، با ارائه خدمات پس از فروش مناسب در جهت ارتقای رضایتمندی مشتریان گام برداریم و با نوآوری در محصولات و خدمات، “هر روز بهتر از دیروز” باشیم.

iranhealth17-13
5

منشور اخلاقی

manshur akhlaghi

خط مشی کیفیت

خط مشی

افتخارات

  • کسب نشان صادر کننده نمونه سال 1396 از اداره کل تجهیزات پزشکی
  • کسب نشان واحد نمونه کیفی کشوری سال 1396 در حوزه ساکشن جراحی
  • کسب رتبه دوم شرکت تجهیزات پزشکی از اداره کل تجهیزات پزشکی
  • اخذ گواهینامه رضایت مندی مشتریان ISO10002
  • دارای گواهینامه ISO 9001 و ISO 13485

سوالات متداول

دستگاه خریداری شده از زمان نصب و مطابق با مندرجات کارت گارانتی ضمیمه آن یکسال درگارانتی سازنده است. (مگر آنکه درکارت گارانتی، زمان بیشتری ذکرشده باشد) و سازنده، خود را در قبال رفع عیب احتمالی آن متعهد می‌داند. البته همانند سایر تجهیزات، در این تجهیزات نیز، عیوب مکانیکی، عیوب ناشی ازضربه یا سقوط، عیوب ناشی ازاشکال درسیستم برق رسانی، عیوب ناشی از تعمیر توسط افراد غیر مجاز و عیوبی که عمداً در دستگاه ایجاد گردد یا ناشی از عدم استفاده صحیح باشد، مشمول گارانتی نیست.

بله، لیکن با توجه به طول عمر قطعات مصرفی، مدت زمان گارانتی این قطعات، شش ماه می باشد. اکیدا توصیه می گردد فقط از لوازم جانبی پیشنهادی شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران استفاده کنید. استفاده از سایر لوازم جانبی ممکن است باعث اشکال در دستگاه گردد.

کلیه مراحل نصب و راه اندازی دستگاه به صورت کاملا رایگان توسط واحد خدمات پس از فروش شرکت انجام شود. در غیر این صورت، این شرکت تعهدی برای رفع عیوب احتمالی ندارد.

تجربه نشان داده است بسیاری از مشکلات گزارش شده ناشی از عدم دقت در کاربری صحیح دستگاه است. بنابراین پیشنهاد می گرد کلیه کاربران در دوره های آموزشی رایگان پس از نصب که توسط صاایران در محل بیمارستان برگزار می گردد، شرکت کنند. همچنین دفترچه راهنمای کاربری دستگاه را به دقت مطالعه نمایند. در صورتی که به دلیل تغییر کاربران یا به هر علت دیگری، نیاز به آموزش مجدد پرسنل وجود دارد، به شرکت اطلاع دهند.

ابتدا با مراجعه به دفترچه راهنما از کاربری صحیح دستگاه اطمینان حاصل کنند. در صورت عدم رفع مشکل از یکی از کانالهای زیر جهت پاسخگویی کارشناسان شرکت اقدام نمایند. در صورتی که مشکل به صورت تلفنی حل نشد، کارشناسان خدمات شرکت با حضور در محل بیمارستان مشکل را مرتفع خواهند نمود. در هر صورت به خاطر داشته باشید که هرگونه تعمیر یا تعویض قطعات بر روی دستگاه بایستی توسط سازنده یا پرسنل آموزش دیده و مورد تأیید شرکت انجام می گیرد.

با توجه به گستردگی فعالیت واحدهای فروش و خدمات پس از فروش و برای حصول اطمینان از رضایت مشتریان، این شرکت اقدام به راه اندازی واحد نظارت بر فروش و خدمات پس از فروش نموده است. در صورت هر گونه نارضایتی از فعالیت بخشهای فروش و خدمات پس از فروش، می توانید شکایت خود را با این بخش از طریق تلفن31-34520330 031 و یا ایمیل [email protected] اطلاع دهید. کارشناسان این بخش، ضمن استقبال از طرح موضوع، پیگیری خود را تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه می دهند و در صورت دریافت شکایت مکتوب، ملزم به ارسال پاسخ مکتوب به مشتری هستند.

بله، دستگاه و لوازم جانبی باید به طور منظم هر شش ماه یکبار بازدید شود تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود.